Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Morgenshtern, Marina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education. Fall2022, Vol. 58 Issue 4, p719-732. 14p.
Autor:
Morgenshtern, Marina1 marinamorgenshtern@trentu.ca, Schmid, Jeanette2
Publikováno v:
Social Work Education. Aug2022, Vol. 41 Issue 5, p890-906. 17p.
Social work journals are repositories of disciplinary knowledge. The recent critiques of Western and anglophone dominance in knowledge production and publication barriers experienced by scholars from the Global South and those non-anglophone have imp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2583::86782c3ea97dc3a8c3b83621e9033b59
https://viurrspace.ca/handle/10613/27454
https://viurrspace.ca/handle/10613/27454
Autor:
Schmid, Jeanette, Morgenshtern, Marina
Publikováno v:
International Journal of Child, Youth and Family Studies. 13:145-168
This article was originally published as: Schmid, J. & Morgenshtern, M. (2022). In history's shadow: Child welfare discourses regarding Indigenous communities in the Canadian Social Work journal. International Journal of Child, Youth and Family Servi
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2 June 2015 191:2002-2007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmid, Jeanette, Morgenshtern, Marina
Dominant social work approaches are increasingly problematized. In many contexts mainstreamed social work practices and knowledges are inappropriate and eclipse alternative ways of knowing, being, and doing. Moreover, dominant approaches, promoted th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2583::f48bad5e90df464f76efaac6a2ab1d90
https://viurrspace.ca/handle/10613/23432
https://viurrspace.ca/handle/10613/23432