Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Moreira, Hugo Cogo"'
Autor:
Ulriksen, Line Britt, Bilet-Mossige, Marthe, Moreira, Hugo Cogo, Larsen, Kenneth, Nordahl-Hansen, Anders
Publikováno v:
Trials; 6/27/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-14, 14p, 2 Color Photographs, 1 Chart
Autor:
Gregório, Guilherme, Tomlinson, Mark, Gerolin, Jerônimo, Kieling, Christian, Moreira, Hugo Cogo, Razzouk, Denise, Mari, Jair de Jesus
Publikováno v:
In Revista Brasileira de Psiquiatria December 2012 34(4):434-439
Autor:
Lúcio, Patrícia Silva, Moreira, Hugo Cogo, Kida, Adriana de Souza Batista, Carvalho, Carolina Alvez Ferreira de, Pinheiro =, Ângela Maria Vieira, Mari, Jair de Jesus, Avila, Clara Regina Brandão de
Publikováno v:
Psicologia: teoria e pesquisa; Vol 34 (2018)
Psicologia: teoria e pesquisa; Vol. 34 (2018)
Psicologia: teoria e pesquisa; v. 34 (2018)
Psicologia: teoria e pesquisa; Vol. 34 (2018)
Psicologia: teoria e pesquisa; v. 34 (2018)
This paper reports the performance of a representative sample of 747 students (52.5% female), from 2nd to 5th year of elementary education from private and public (83.8%) schools of Sao Paulo city. The children performed the Form A of Word Reading an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucio, Patricia Silva, Salum Junior, Giovanni Abrahão, Swardfager, Walter, Mari, Jair de Jesus, Pan, Pedro Mario, Bressan, Rodrigo Affonseca, Gadelha, Ary, Rohde, Luis Augusto Paim, Moreira, Hugo Cogo
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Although studies have consistently demonstrated that children with attentiondeficit/ hyperactivity disorder (ADHD) perform significantly lower than controls on word recognition and spelling tests, such studies rely on the assumption that those groups
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e17336899f500fc55dfd242e0430bda8
Publikováno v:
Longitudinal & Life Course Studies; 2019, Vol. 10 Issue 4, p471-489, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AlephRepositório Institucional da UNESPUniversidade Estadual PaulistaUNESP.
Made available in DSpace on 2015-10-06T13:03:05Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2015-06-30. Added 1 bitstream(s) on 2015-10-06T13:18:59Z : No. of bitstreams: 1 000849595.pdf: 4183296 bytes, checksum: 842c240441bfa7b49279fbd6e4bf96d7
Autor:
Simone Aparecida Capellini
Handwriting and Dysgrafia: Relation and Assessment presents (in eleven chapters no less) the interdisciplinary perspective and relation between handwriting and dysgraphia. Therefore, in organizing this e-book, the authors think about how it would be