Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Morch, Anders"'
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction April 2023 39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2022 3
Publikováno v:
In Educational Research Review January 2014 11:56-72
Publikováno v:
In Information and Software Technology September 2012 54(9):985-996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ludvigsen, Sten R., Mørch, Anders I.
Publikováno v:
Educational Technology, 2005 Sep 01. 45(5), 39-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44429475
Autor:
Tetteroo, Daniel, Morch, Anders, Malizia, Alessio, Valtolina, Stefano, Stratton, Andrew, Serrano, Alan
Publikováno v:
End-User Development ISBN: 9783030247805
IS-EUD
End-User Development-7th International Symposium, IS-EUD 2019, Proceedings, 217-220
STARTPAGE=217;ENDPAGE=220;TITLE=End-User Development-7th International Symposium, IS-EUD 2019, Proceedings
IS-EUD
End-User Development-7th International Symposium, IS-EUD 2019, Proceedings, 217-220
STARTPAGE=217;ENDPAGE=220;TITLE=End-User Development-7th International Symposium, IS-EUD 2019, Proceedings
In a traditional product lifecycle, the design of the product typically predates its use. Meta-design is a paradigm rooted in end-user development research that aims to address this issue, by proposing a shift from the traditional design-time vs. use