Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Moran MJ"'
Publikováno v:
ChemCatChem.
No Abstract
A pilot teaching project in the context of higher education has yielded some insights on effective teaching strategies for the promotion, among postgraduate students, of a habit of inquiry. This is meant as a valuable attitude in contemporary societi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::f6e555563abc8079f47e3b65c401db61
https://hdl.handle.net/10281/395582
https://hdl.handle.net/10281/395582
O tema da formação para uma “postura intercultural” desde os serviços para a primeira infância está no centro da reflexão contemporânea em como apoiar os/as educadores/as envolvidos/as em contextos educativos multiculturais. Mudar a perspe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::ace8a6191155254d8f4df0b5f96c0a75
https://hdl.handle.net/10281/307433
https://hdl.handle.net/10281/307433
The chapter presents reflective experiences and empirical data from an in depth experience of cross cultural research on a day in the life of toddler-teacher practices in two university laboratory schools in US and Italian sites. The parallel researc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::8a2c621c4bd8c99bb4702ab94e57eba2
https://hdl.handle.net/10281/187574
https://hdl.handle.net/10281/187574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.