Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Moran, Gillian"'
Autor:
O'Connor, Christina, Moran, Gillian
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 14, Issue 3, pp. 610-624.
Autor:
MOUNTFORD, NICOLA1, MORAN, GILLIAN1
Publikováno v:
Academy of Management Annual Meeting Proceedings. 2023, Vol. 2023 Issue 1, p1-6. 6p.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 29, Issue 5, pp. 533-545.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2018-2014
Autor:
Moran, Gillian, author, Mountford, Nicola, author
Publikováno v:
Healthcare Activism : Markets, Morals, and the Collective Good, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198865223.003.0004
Autor:
Moran, Gillian1 (AUTHOR) gillian.moran@ucdconnect.ie, Muzellec, Laurent1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Apr2017, Vol. 23 Issue 2, p149-161. 13p. 1 Diagram.
Autor:
MORAN, GILLIAN1 (AUTHOR) gillian.moran@ucdconnect.ie, MUZELLEC, LAURENT1 (AUTHOR) laurent.muzeliec@ucd.ie, NOLAN, EOGHAN2 (AUTHOR) Eoghan.nolan@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jul2014, Vol. 54 Issue 2, p200-204. 5p. 1 Diagram.
The consumer purchasing journey has evolved. New models need to capture the advancing digital behaviours of tech-savvy consumers. The current paper revisits the practitioner-led 'Moments of Truth' model used by a number of successful multinationals (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1061::2102eced829241bab48ced4d821faab2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wahid, Risqo (AUTHOR) risqo.m.wahid@jyu.fi, Karjaluoto, Heikki (AUTHOR), Taiminen, Kimmo (AUTHOR), Asiati, Diah Isnaini (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Mar2023, Vol. 31 Issue 1, p106-123. 18p. 1 Diagram, 2 Charts.