Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Morales Mediano, Javier"'
Autor:
Nebot, Carmen, Morales Mediano, Javier
Publikováno v:
Journal of Family Business Management, 2023, Vol. 14, Issue 4, pp. 848-851.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFBM-10-2023-0213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European research on management and business economics September-December 2021 27(3)
Autor:
Ruiz-Alba, José L., Guzman-Parra, Vanesa F., Vila Oblitas, José Roberto, Morales Mediano, Javier
Publikováno v:
Journal of Small Business and Enterprise Development, 2020, Vol. 28, Issue 1, pp. 121-133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSBED-07-2019-0221
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2019, Vol. 38, Issue 2, pp. 209-223.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-02-2019-0127
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, Vol. 35, Issue 3, pp. 404-419.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-03-2019-0129
Autor:
Morales Mediano, Javier1 (AUTHOR) jmorales@comillas.edu, Ruiz-Alba, José L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Service Industries Journal. Sep-Oct2019, Vol. 39 Issue 13/14, p966-982. 17p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Internet Marketing and Advertising; 2021, Vol. 15 Issue: 3 p302-326, 25p
Autor:
Morales Mediano, Javier
The aim of this study is to investigate the role and implications of the customer orientation of service employees (COSE) in highly relational services (HRS) and its front-line employees. Customer orientation (CO) is considered a key pillar in the de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0705bfcad28aa348208d4698081db1a3