Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Morales, Lourdes A"'
Autor:
Libertad Suárez, Mariana1
Publikováno v:
Aljaba, Segunda Época. Revista de Estudios de la Mujer. Jan-Dec2012, Vol. 16, p53-64. 12p.
Autor:
Yugar Morales, Lourdes
Publikováno v:
Yugar Morales, Lourdes. El interfijo de cortesía -rí- en el español de Bolivia. Master thesis, University of Oslo, 2023
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/103473
Autor:
Suarez-Morales, Lourdes1 lsuarezmorales@nova.edu, Harris, Alexandra P.1
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Oct2023, Vol. 32 Issue 10, p3253-3262. 10p. 3 Charts.
Autor:
Chertcoff, Anibal, Bauer, Johana, Silva, Berenice Anabel, Aldecoa, Mayra, Eizaguirre, María Bárbara, Rodriguez, Roberto, Chereque, Ana, Rodríguez Heudebert, María Lourdes, Milanesi, Verónica, Morales, Lourdes, Castellón, Melba, Mejía Pineda, Suyapa, Ferrandina, Flavia, Henestroza, Paula, Ruiz Peraza, Margarita, Vallecillo Rivas, Fátima, Cedeño Lopez, Lucía, Herrera, Leticia, Sosa, Marta, Cruchet Muñoz, Verónica, Barahona, Ana Silvia, Ramírez Gudiño, Luz María, Carballido, Susana, Walton, Clare, Peeters, Liesbet M, Rijke, Nick, Garcea, Orlando, Carrá, Adriana, Alonso, Ricardo
Publikováno v:
In Multiple Sclerosis and Related Disorders September 2021 54
Autor:
Morales, Lourdes A, Uwashimimana, Mwiza A, Bailey, Regan, Craig, Bruce, Tooze, Janet, Connolly, Blake, Stevens, Wanda, Eicher-Miller, Heather A
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition July 2024 8 Supplement 2
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition July 2024 8 Supplement 2
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition July 2023 7 Supplement 1
Publikováno v:
Child & Youth Care Forum. Apr2021, Vol. 50 Issue 2, p261-276. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Páez Morales, Lourdes
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Far from wanting to offer a manual of magic formulas for the ideal management of a museum social media, this communication aims to give a series of eminently practical guidelines, based on the experience accumulated in almost a decade of a devot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9e07bad2f9ef9095c0245600018df756
https://doi.org/10.4995/cimed21.2021.12429
https://doi.org/10.4995/cimed21.2021.12429