Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Morales, Amanda"'
Doctor of Philosophy
Curriculum and Instruction Programs
Margaret G. Shroyer
This qualitative case study focused on 11 non-traditional, ELL, Latinas within a community-based, teacher education program. The purpose of the study was: (a)
Curriculum and Instruction Programs
Margaret G. Shroyer
This qualitative case study focused on 11 non-traditional, ELL, Latinas within a community-based, teacher education program. The purpose of the study was: (a)
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/8567
Autor:
Casto, Mary Alice, Ogle, Jennifer Paff, DeMirjyn, Maricela, Morales, Amanda, Silvas-Bernstein, Sarah
Publikováno v:
Clothing & Textiles Research Journal; Oct2024, Vol. 42 Issue 4, p278-293, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morales, Amanda R.
Publikováno v:
Great Plains Research, 2019 Apr 01. 29(1), 33-40.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26738941
Publikováno v:
Journal of Field Archaeology; Mar2024, Vol. 49 Issue 2, p98-114, 17p
Autor:
Santos, Jeffersson, Acevedo-Morales, Amanda, Jones, Lillian, Bautista, Tara, Camplain, Carolyn, Keene, Chesleigh N., Baldwin, Julie
Publikováno v:
Journal of Integrated Care; 2024, Vol. 32 Issue 1, p31-44, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stofer, Kathryn, Anthony, Lisa, Tierney, Ailish, Soni, Nikita, Zuck, Cameron, Jurczyk, Katarina, Saririan, Niloufar, Darrow, Alice, Luc, Annie, Chang, Peter, Gleaves, Schuyler, Neff, Hannah, Kirkland, Brittani, Morales, Amanda, Morrison-Smith, Sarah, Esmaeili, Shaghayegh, Mayne, Ian, Bapat, Sayli, Alexandre, Jeremy, Schuman, Carrie, Wobbrock, Jacob, schrieber, elisabeth
National Science Foundation funded project 1612485 from the University of Florida http://uftidess.wordpress.com https://nsf.gov/awardsearch/showAward?AWD_ID=1612485&HistoricalAwards=false
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3d5301df4aed8bf4cd034f88191d8a54
Publikováno v:
Journal of International Students; 2023, Vol. 13 Issue 2, p172-188, 17p