Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Moradian, Mohsen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Chimica Slovenica. 2022, Vol. 69 Issue 2, p349-358. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Arabian Journal of Chemistry May 2017 10 Supplement 2:S2723-S2728
Publikováno v:
Journal of Cluster Science; Jan2024, Vol. 35 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Moradian, Mohsen1 m.moradian@kashanu.ac.ir, Nazarabi, Masoomeh2
Publikováno v:
Acta Chimica Slovenica. 2021, Vol. 68 Issue 3, p594-603. 10p.
Autor:
Parandeh-Khoozani, Niloufar1 (AUTHOR), Moradian, Mohsen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Coordination Chemistry. Jun2021, Vol. 74 Issue 12, p2035-2054. 20p.
The aim of this research was Assessing the Impact of Commercial advertising of Domestic brands on consumer behavior (Case Study: Electronic equipment Manufacturers). Design/methodology/approach – For data analysis Descriptive and inferential statis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5347a9383333c6d7af98f0fb1f2c942f