Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Moote, Julie"'
Autor:
Godec, Spela, Archer, Louise, Moote, Julie, Watson, Emma, DeWitt, Jennifer, Henderson, Morag, Francis, Becky
Publikováno v:
International Journal of Science & Mathematics Education; Oct2024, Vol. 22 Issue 7, p1615-1636, 22p
Autor:
Moote, Julie Katherine
This thesis explores the impact of an inquiry-based learning programme on students’ self-reported levels of self-regulated processes and related motivations in the science classroom. Appreciating the interest seen in developing self-regulated learn
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.633876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2017 Dec 01. 38(8), 1097-1110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26783435
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2017 Feb 01. 54(1), 88-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44245372
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moote, Julie1 (AUTHOR) j.moote@ucl.ac.uk, Archer, Louise1 (AUTHOR) l.archer@ucl.ac.uk, DeWitt, Jenifer1 (AUTHOR) j.dewitt@ucl.ac.uk, MacLeod, Emily1 (AUTHOR) e.macleod@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Jan2020, Vol. 109 Issue 1, p34-51. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.