Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"Moos L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laudemann, K., Moos, L., Mengel, E., Lollert, A., Hoffmann, C., Brixius-Huth, M., Wagner, D., Düber, C., Staatz, G.
Publikováno v:
In Blood Cells, Molecules and Diseases March 2016 57:35-41
Publikováno v:
In Physica B: Physics of Condensed Matter 15 February 2014 435:144-147
Publikováno v:
In International Journal of Refrigeration January 2014 37:303-306
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skovlund, C. R., Kirchner, M. K., Moos, L. W., Alsted, N., Manteca, X., Tallo-Parra, O., Stelvig, M., Forkman, B.
Publikováno v:
Animal Welfare; 2021, Vol. 30 Issue 1, p1-18, 18p
Autor:
Moos, L., Wubbels, Theo, Leerstoel Wubbels, Faculteit Sociale Wetenschappen, LS Wubbels, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
European Educational Research Journal, 13(4), 451. Symposium Journals Ltd
Moos, L & Wubbels, T 2014, ' EERA: a participant or an agent in European research policy? a governance perspective ', European Educational Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 451-463 .
Moos, L & Wubbels, T 2014, ' EERA: a participant or an agent in European research policy? a governance perspective ', European Educational Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 451-463 .
In this article, the authors begin to frame a discussion of the educational research space that the European Educational Research Association (EERA) has been given and aims to take. The educational space is not merely a geographical phenomenon, but r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02dddba8ba47e84a8bea2ca1fdb97810
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/305460
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/305460
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.