Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Moorthi, Y. L. R."'
Autor:
Dugar, Anurag1 (AUTHOR) anuragincjaipur@gmail.com, Moorthi, Y. L. R.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business Perspectives & Research. Jan2023, Vol. 11 Issue 1, p112-136. 25p.
Autor:
Moorthi, Y. L. R.1 (AUTHOR), Roy, Subhadip2 (AUTHOR) subhadip.roy@iimu.ac.in
Publikováno v:
Services Marketing Quarterly. 2017, Vol. 38 Issue 4, p213-225. 13p.
Autor:
Moorthi, Y. L. R.1 ylrm@iimb.ernet.in
Publikováno v:
IIMB Management Review (Indian Institute of Management Bangalore). Mar2008, Vol. 20 Issue 1, p94-100. 7p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
ROY, SUBHADIP1 subhadip1@gmail.com, MOORTHI, Y. L. R.2 ylrm@iimb.ernet.in
Publikováno v:
Journal of Brand Strategy. Summer2012, Vol. 1 Issue 2, p164-179. 16p. 1 Diagram, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Corporate identity and image are shaped by the entirety of perceptions of a variety of stakeholders, both existing and potential ones, such as customers, suppliers, employees, general public, opinion makers, and government officials. Our study is an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::33b35d618febc313bf3b8d120bfb2a26
https://web.iima.ac.in/assets/snippets/workingpaperpdf/2005-12-04oburai.pdf
https://web.iima.ac.in/assets/snippets/workingpaperpdf/2005-12-04oburai.pdf
Autor:
Roy, Subhadip1, Moorthi, Y. L. R.2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research - Asia-Pacific Conference Proceedings. 2009, Vol. 8, p217-218. 2p. 1 Chart.
Autor:
Moorthi, Y. L. R.1
Publikováno v:
Journal of Business-to-Business Marketing. 2004, Vol. 11 Issue 3, p79-102. 24p.
Autor:
Roy, Subhadip, Moorthi, Y. L. R.
Publikováno v:
Journal of Brand Strategy; June 2012, Vol. 1 Issue: 2 p164-179, 16p