Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Moore, Elise"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Amanda, Davis, Katherine, Moore, Elise, Samuelson, Britanee, Stonerock, Lauren, Miller, Nathaniel E.
Publikováno v:
Journal of Primary Care & Community Health; 9/3/2024, p1-5, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Elise
Publikováno v:
The Threepenny Review, 2019 Jan 01(156), 22-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26572730
Autor:
Knight, Lorna, Bungay, Eric, Cogswell, Jean, Moore, Elise, Edwards, Brendan Frederick R., Friskney, Janet B., Rehberg Sedo, DeNel, St-Laurent, Fanie
Rapprocher les livres des lecteurs isolés lorna knight Au cours du XXe siècle, la nature de l’isolement et, par conséquent, le type de lecteurs isolés ont changé de façon marquée, alors que la population canadienne, surtout rurale à l’ori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::a2e22edd080b4b9194014bce5c2c2750
http://books.openedition.org/pum/17461
http://books.openedition.org/pum/17461
Autor:
Moore, Elise D.
As humanities scholars move from creating traditional scholarly publications to creating online collaborative research projects they have begun to realize the need for a common vocabulary or schema to describe their domains. This paper explores the s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::73a9b38c7ea66f4e83493714015d4702
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Elise
Publikováno v:
Christian Science Monitor. 11/26/2014, p1-1. 1p.