Zobrazeno 1 - 10
of 2 963
pro vyhledávání: '"Moore, Brian A."'
Autor:
Roychowdhury, Sohini, Krema, Marko, Moore, Brian, Lai, Xingjian, Effedua, Dike, Jethwani, Bharat
Financial report generation using general purpose large language models (LLMs) pose two major challenges namely, the lack of compound sentences and hallucinations. Advanced prompt engineering and retrieval augmented generation (RAG) techniques are li
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.05365
Autor:
Roychowdhury, Sohini, Krema, Marko, Mahammad, Anvar, Moore, Brian, Mukherjee, Arijit, Prakashchandra, Punit
Large language models (LLMs) with retrieval augmented-generation (RAG) have been the optimal choice for scalable generative AI solutions in the recent past. Although RAG implemented with AI agents (agentic-RAG) has been recently popularized, its suff
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.03963
Autor:
Roychowdhury, Sohini, Alvarez, Andres, Moore, Brian, Krema, Marko, Gelpi, Maria Paz, Rodriguez, Federico Martin, Rodriguez, Angel, Cabrejas, Jose Ramon, Serrano, Pablo Martinez, Agrawal, Punit, Mukherjee, Arijit
Large Language Models (LLMs) have been applied to build several automation and personalized question-answering prototypes so far. However, scaling such prototypes to robust products with minimized hallucinations or fake responses still remains an ope
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.07592
Autor:
Hegazy, Kareem, Cryan, James, Li, Renkai, Lin, Ming-Fu, Moore, Brian, Nunes, Pedro, Shen, Xiaozhe, Weathersby, Stephen, Yang, Jie, Wang, Xijie, Wolf, Thomas
As the simplest nitroaromatic compound, nitrobenzene is an interesting model system to explore the rich photochemistry of nitroaromatic compounds. Previous measurements of nitrobenzene's photochemical dynamics have probed structural and electronic pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.03996
Autor:
Aazh, Hashir1,2 (AUTHOR), Moore, Brian C. J.1,3 (AUTHOR), Erfanian, Mercede1,4 (AUTHOR) ucbqmer@ucl.ac.uk
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/8/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-19. 19p.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open June 2024 6
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open December 2023 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.