Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Moodley, Legini"'
Autor:
Moodley, Legini
Effective, sustainable and versatile Early Childhood Intervention (ECI) requires collaborative problem-solving between parents as help-seekers and professionals as help-givers during assessment, to facilitate treatment planning based on mutual unders
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/53444
Autor:
Dada, Shakila, Flores, Cathy, Bastable, Kirsty, Tönsing, Kerstin, Samuels, Alecia, Mukhopadhyay, Sourav, Isanda, Beatrice, Bampoe, Josephine Ohenewa, Stemela‐Zali, Unati, Karim, Saira Banu, Moodley, Legini, May, Adele, Morwane, Refilwe, Smith, Katherine, Mothapo, Rahab, Mohuba, Mavis, Casey, Maureen, Laher, Zakiyya, Mtungwa, Nothando, Moore, Robyn
Publikováno v:
International Journal of Language & Communication Disorders; Nov2024, Vol. 59 Issue 6, p2279-2293, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naidoo, Urisha, Flack, Penelope S., Rathiram, Vrinda, Moodley, Legini, Karrim, Saira B., Buthelezi, Nomfundo, Ndanganeni, Vuledzani
Publikováno v:
South African Journal of Communication Disorders; 2022, Vol. 69 Issue 2, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.