Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Montrosse‐Moorhead, Bianca"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montrosse-Moorhead, Bianca, Dougherty, Shaun M., La Salle, Tamika P., Weiner, Jennie M., Dostal, Hannah M.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2019 48:134-145
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation; 2024, Vol. 20 Issue 48, p49-58, 10p
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation; 2024, Vol. 20 Issue 48, p1-7, 7p
Publikováno v:
Bitar, Khalil; Hoosen, Fazeela; Montrosse-Moorhead, Bianca; Qudratullah, Jahid (2023). The youth transformative participatory evaluator education and training approach: The EvalYouth experience. New Directions for Evaluation, 2023(177), pp. 65-73. Wiley 10.1002/ev.20547
In the face of unprecedented and ever-changing challenges at the local, national, and global levels, evaluation must change too. Our old ways no longer serve us or the field’s social, economic, political, and humanitarian betterment aims. Taking th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b8d6649541f4d821acb4928242e61696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Directions for Evaluation; Jun2023, Vol. 2023 Issue 178/179, p7-10, 4p
Autor:
Montrosse‐Moorhead, Bianca
Publikováno v:
New Directions for Evaluation; Jun2023, Vol. 2023 Issue 178/179, p123-134, 12p