Zobrazeno 1 - 10
of 362
pro vyhledávání: '"Montoya Castilla, Inmaculada"'
Autor:
Mesa-Gresa, Patricia, Gil-Gómez, Jose-Antonio, Lozano-Quilis, Jose Antonio, Schoeps, Konstanze, Montoya-Castilla, Inmaculada
Publikováno v:
In Biomedical Signal Processing and Control March 2024 89
Autor:
De la Barrera, Usue, Arrigoni, Flavia, Monserrat, Carlos, Montoya-Castilla, Inmaculada, Gil-Gómez, José-Antonio
Publikováno v:
In Psychiatry Research February 2024 332
Autor:
Fonseca-Pedrero, Eduardo, Díez-Gómez, Adriana, de la Barrera, Usue, Sebastian-Enesco, Carla, Ortuño-Sierra, Javier, Montoya-Castilla, Inmaculada, Lucas-Molina, Beatriz, Inchausti, Félix, Pérez-Albéniz, Alicia
Publikováno v:
In Spanish Journal of Psychiatry and Mental Health January-March 2024 17(1):3-10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De la Barrera, Usue, Schoeps, Konstanze, Mónaco, Estefanía, Gil-Gómez, José Antonio, Montoya-Castilla, Inmaculada
Publikováno v:
In Revue européenne de psychologie appliquée September 2023 73(5)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Child and Adolescent Psychiatry and Psychology, Vol 10, Iss 1, Pp 144-152 (2022)
The lockdown due to COVID-19, has affected the mental health of the population. Recent literature suggests a greater psychological impact on adolescents regardless of their cultural background.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/703695f83f0d4856bb84ff65016a3505
Autor:
Mónaco, Estefanía, Schoeps, Konstanze, Valero-Moreno, Selene, Castro-Calvo, Jesús, Montoya-Castilla, Inmaculada, del Rosario, Constanza, Coello, Fernanda, Herrera, Sebastián, Trujillo, Ángela, Munevar, Fernando Riveros, Esparza, Nancy Alejandra Amador
Publikováno v:
In Archives of Psychiatric Nursing October 2022 40:158-166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) July-December 2021 26(2):113-122