Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Montgomery, Cameron"'
Autor:
Montgomery, Cameron
In the age of mass information, globalization, and peer-to-peer social networks, the traditional markers of identity and elective affinities, particularly those of religion and nationalism, are shifting in relation to contemporary trends. The field o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/35858
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2010 Oct 01. 33(4), 761-802.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.33.4.761
Autor:
Montgomery, Cameron
Publikováno v:
OHS Professional; Sep2024, p5-5, 1p
Do Consumer's Environmental Attitudes Translate into Actions: A Five Nation Cross-Cultural Analysis.
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 2008, p197-202. 6p. 5 Charts.
Autor:
MacFarlane, Les (AUTHOR), Montgomery, Cameron (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2010, Vol. 9 Issue 2, p183-197. 15p.
Autor:
Montgomery, Cameron1 (AUTHOR), Melchor-Beaupré, Regina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2003, Vol. 4 Issue 1, p87-111. 25p.
Autor:
Montgomery, Cameron1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2003, Vol. 3 Issue 3, p342-350. 9p.