Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Montero Perez, Maribel"'
ispartof: Language Learning & Technology vol:27 issue:1 pages:1-22 status: published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::fd1844fbd72cfb77db09b48003b7c1f1
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/718553
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/718553
Publikováno v:
Education Sciences; Dec2023, Vol. 13 Issue 12, p1220, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Anéla/VIOT Junior Research Day 2023 Programme
Following usage-based views on language learning, input that learners are exposed to is the foundation of the linguistic features that are acquired. Inspired by the essential role of vocabulary for comprehension, studies have determined the vocabular
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::84822a6bc3bd8d220abefb29a9376135
https://hdl.handle.net/1854/LU-01GYA2SKM48V15V2RWCAD2128X
https://hdl.handle.net/1854/LU-01GYA2SKM48V15V2RWCAD2128X
Publikováno v:
Second Language Research; Apr2023, Vol. 39 Issue 2, p471-492, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
LinGhentian Doctorials, 6th, Book of Abstracts
Textbooks are a vital source of input in the L2 classroom. Studies have determined the lexical complexity of a variety of input types (e.g., novels, audio-visual media) by calculating lexical profiles (e.g., Nation, 2006; Webb, 2010), i.e., estimates
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::02ccad7496645694290ae2ddf958399c
https://biblio.ugent.be/publication/01GRTSDFXBJE8YBK28SQZQPZMN/file/01GRTSVFT2PVVRVD9PG5BCHSES
https://biblio.ugent.be/publication/01GRTSDFXBJE8YBK28SQZQPZMN/file/01GRTSVFT2PVVRVD9PG5BCHSES
Publikováno v:
Proceedings of the 23rd Annual Conference of the European Association for Machine Translation
The WiLMa project aims to assess the effects of using machine translation (MT) tools on the writing processes of second language (L2) learners of varying proficiency. Particular attention is given to individual variation in learners’ tool use.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::49194d3d33a1575761b00417ec3ef964
https://hdl.handle.net/1854/LU-8753936
https://hdl.handle.net/1854/LU-8753936
Autor:
Montero Perez, Maribel
Publikováno v:
Language Teaching; Apr2022, Vol. 55 Issue 2, p163-192, 30p
ispartof: Language Learning Journal status: accepted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::42f881802de766ac776dc9952fbd33fb
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/639011
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/639011