Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Monte, Ana"'
Autor:
MONTE, Ana Laís de Oliveira
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFMAUniversidade Federal do MaranhãoUFMA.
Submitted by Rosivalda Pereira (mrs.pereira@ufma.br) on 2017-09-22T18:29:38Z No. of bitstreams: 1 AnaLaisMonte.pdf: 3899898 bytes, checksum: 80c6c2eab407e3030e826f9938538169 (MD5)
Made available in DSpace on 2017-09-22T18:29:38Z (GMT). No. of bi
Made available in DSpace on 2017-09-22T18:29:38Z (GMT). No. of bi
Externí odkaz:
https://tedebc.ufma.br/jspui/handle/tede/tede/1942
Autor:
Monte, Ana Luiza Almeida Do
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UNIFORUniversidade de FortalezaUNIFOR.
Made available in DSpace on 2019-03-29T23:58:00Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2015-01-15
In order to understand how a corporate museum relates to the communication of organizational memory and other practices relating to the
In order to understand how a corporate museum relates to the communication of organizational memory and other practices relating to the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Икономически изследвания / Economic Studies. (1):87-108
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=676014
Autor:
Almeida do Monte, Ana Luiza1 analuiza.monte@gmail.com, Pompeu, Randal Martins1 randal@unifor.com, Holanda, Marcus Mauricius1 marcusholanda@unifor.br
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. jan-mar2022, Vol. 21 Issue 1, p185-207. 46p.
Autor:
Monte, Ana Luiza Almeida Do
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UNIFOR
Universidade de Fortaleza (UNIFOR)
instacron:UNIFOR
Universidade de Fortaleza (UNIFOR)
instacron:UNIFOR
Made available in DSpace on 2022-06-23T00:15:07Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2022-04-19 Studies in the field of organizational memory, carried out mainly in Europe and the United States, have treated the corporate museum as a mar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::114fe07093bb9bbd489de0332ef1cf20
http://dspace.unifor.br/handle/tede/117976
http://dspace.unifor.br/handle/tede/117976
Sustainability Reports are not yet mandatory. So entities, of their own free will, decide whether they want to implement them. The production of these reports based on the Global Reporting Initiative Standards (GRI Standards) makes it possible to rep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1255::cd44d6256b52192a152e01a07080786c
http://hdl.handle.net/10198/26113
http://hdl.handle.net/10198/26113
Social actions since the 1960s have been the subject of debate within the concept of corporate social responsibility. In the early 1970s the idea that the company's only responsibility is to provide maximum financial return to shareholders is demysti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1255::be8da75554b9afb1e50254623ccedd6a
http://hdl.handle.net/10198/26115
http://hdl.handle.net/10198/26115