Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Montandon, L."'
Determining the dissemination and communication plans and activities of research projects is an important part for transferring research outputs to the target audience. This paper presents the dissemination and communication plans and activities of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::2c96633c382581b95b1d05b500212185
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2985211
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2985211
Autor:
Kyriazis, D., Autexier, S., Brondino, I., Boniface, M., Donat, L., Engen, V., Fernandez, R., Jimenez-Peris, R., Jordan, B., Jurak, G., Kiourtis, A., Kosmidis, T., Lustrek, M., Maglogiannis, I., Mantas, J., Martinez, A., Mavrogiorgou, A., Menychtas, A., Montandon, L., Nechifor, Cs, Sokratis Nifakos, Papageorgiou, A., Patino-Martinez, M., Perez, M., Plagianakos, V., Stanimirovic, D., Starc, G., Tomson, T., Torelli, F., Traver-Salcedo, V., Vassilacopoulos, G., Wajid, U.
Publikováno v:
Karolinska Institutet
Studies in health technology and informatics
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
Studies in health technology and informatics
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
Today's rich digital information environment is characterized by the multitude of data sources providing information that has not yet reached its full potential in eHealth. The aim of the presented approach, namely CrowdHEALTH, is to introduce a new
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::2187e7e6acb5ab77c703e8925337ea59
https://eprints.bournemouth.ac.uk/33671/1/Paper_ICIMTH2017_Revised.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/33671/1/Paper_ICIMTH2017_Revised.pdf
Autor:
MONTANDON, A. L., MONTANDON, L. A.
Publikováno v:
Buletinul Societății de Științe din București-România / Bulletin de la Société des Sciences de Bucarest-Roumanie, 1909 Sep 01. 18(5/6), 180-191.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43771177
Autor:
Keenoy, K., de Freitas, Sara, Levene, Mark, Jones, A., Brasher, A., Waycott, J., Kaszas, P., Turcsanyi-Szabo, M., Montandon, L.
Publikováno v:
Personalised and Collaborative Trails of Digital and Non-Digital Learning Objects
This deliverable focuses on personalisation and personalised trails. We begin by introducing and defining the concepts of personalisation and personalised trails. Personalisation requires that a user profile be stored, and so we assess currently avai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::53b40939328b6dc5c386e65e34c7ca56
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/199/1/keenoy1.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/199/1/keenoy1.pdf
Autor:
Keenoy, K., Levene, Mark, de Freitas, Sara, Emans, B., Schoonenboom, J., Jones, A., Brasher, A., Waycott, J., Turcsanyi-Szabo, M., Bodnar, E., Pernin, J.P., Eyssautier, C., Montandon, L.
Publikováno v:
Personalised and Collaborative Trails of Digital and Non-Digital Learning Objects
This deliverable focuses on collaboration within groups of learners, and hence collaborative trails. We begin by reviewing the theoretical background to collaborative learning and looking at the kinds of support that computers can give to groups of l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9d517e1caef83b0d9dafcbb092919b09
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/197/1/keenoy2.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/197/1/keenoy2.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.