Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Monroy, Claire"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monroy, Claire D., Gerson, Sarah A., Domínguez-Martínez, Estefanía, Kaduk, Katharina, Hunnius, Sabine, Reid, Vincent
Publikováno v:
In Neuropsychologia 18 March 2019 126:92-101
Publikováno v:
In NeuroImage 15 January 2019 185:947-954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infancy. Jul2022, Vol. 27 Issue 4, p720-735. 16p.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology May 2017 157:14-28
Autor:
Monroy, Claire1 (AUTHOR) claire.monroy@osumc.edu, Chen, Chi‐Hsin1 (AUTHOR), Houston, Derek1,2 (AUTHOR), Yu, Chen3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. May2021, Vol. 24 Issue 3, p1-12. 12p.
Motor theories of action prediction propose that our neural motor system combines prior knowledge about likely action outcomes with current sensory input to predict other people's behavior. This knowledge can be acquired through observational experie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a77de62bf0f34f3d98a9ff7d6532837f
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
Infants’ ability to anticipate the actions they observe is thought to be a critical skill in early social-cognitive development. A considerable body of research has demonstrated that infants can anticipate observed actions from a variety of cues in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::19af1bd8b47841914656d9fa445d2ae8
https://escholarship.org/uc/item/9hr1h615
https://escholarship.org/uc/item/9hr1h615
Autor:
Monroy, Claire1,2 Claire.monroy@osumc.edu, Shafto, Carissa3, Castellanos, Irina1,2, Bergeson, Tonya4, Houston, Derek1,2
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/6/2019, Vol. 14 Issue 2, p1-15. 15p.