Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Monk, Nick"'
Transfer learning considers a learning process where a new task is solved by transferring relevant knowledge from known solutions to related tasks. While this has been studied experimentally, there lacks a foundational description of the transfer lea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.00546
Autor:
Kuwabara, Asuka, Backhaus, Andreas, Malinowski, Robert, Bauch, Marion, Hunt, Lee, Nagata, Toshiyuki, Monk, Nick, Sanguinetti, Guido, Fleming, Andrew
Publikováno v:
Plant Physiology, 2011 Aug 01. 156(4), 2196-2206.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41435112
Autor:
Backhaus, Andreas, Kuwabara, Asuka, Bauch, Marion, Monk, Nick, Sanguinetti, Guido, Fleming, Andrew
Publikováno v:
The New Phytologist, 2010 Jul 01. 187(1), 251-261.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40661507
Autor:
Bennett, Malcolm, Monk, Nick
Publikováno v:
The New Phytologist, 2008 Aug 01. 179(3), 567-568.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25150477
Autor:
Jaeger, Johannes, Monk, Nick
Publikováno v:
Interface Focus
Modularity is an essential feature of any adaptive complex system. Phenotypic traits are modules in the sense that they have a distinguishable structure or function, which can vary (quasi-)independently from its context. Since all phenotypic traits a
Autor:
Monk, Nick
Publikováno v:
In Current Biology 7 September 2004 14(17):R705-R707
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jaeger, Johannes, Monk, Nick
In this paper, we illustrate how dynamical systems theory can provide a unifying conceptual framework for evolution of biological regulatory systems. Our argument is that the genotype–phenotype map can be characterized by the phase portrait of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::b588d05c4e3dfc120ab17eb95bf17271
https://europepmc.org/articles/PMC4048087/
https://europepmc.org/articles/PMC4048087/
Autor:
Monk, Nick
Publikováno v:
Journal of American Studies, 2008 Apr 01. 42(1), 151-151.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40464248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.