Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Monika Martonová"'
Autor:
Michal Černý, Kristýna Kalmárová, Monika Martonová, Pavlína Mazáčová, Petr Škyřík, Jan Štěpánek, Jan Vokřál
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 1, p 40 (2022)
Working with digitized cultural heritage is an important aspect of education. This article offers research on the interaction of pupils and teachers with digitized cultural heritage processed in the Twine2 environment, focusing on exploring the poten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9297f8bcd3a14dae86b0c6c94ed2508c
Publikováno v:
ProInflow. 13
Ucel – Cilem studie je strucně analyzovat soucasný odborný diskurs a zmapovat aktualni trendy v oblasti využiti digitalizovaneho kulturniho dědictvi, zejmena jeho aplikace do vzdělavani středoskolských studentů. Na teoretickou studii navaz
Autor:
Martonová, Monika1
Publikováno v:
Sdruzeni Knihoven CR Ustredni Knihovnicka Rada: Knihovny Soucasnosti 2012. 2021, p121-131. 11p.
Autor:
Linhartová, Jana1
Publikováno v:
Sdruzeni Knihoven CR Ustredni Knihovnicka Rada: Knihovny Soucasnosti 2012. 2021, p73-80. 8p.
Autor:
Kalmárová, Kristýna1 kalmarova@kisk.cz, Černý, Michal1 mcerny@phil.muni.cz, Mazáčová, Pavlína1 mazacova@phil.muni.cz, Martonová, Monika1 martonova.monika@kisk.cz
Publikováno v:
ProInflow. 2021, Vol. 13 Issue 1, p37-63. 26p.
Autor:
Mazáčová, Pavlína pmazacov@phil.muni.cz
Publikováno v:
Duha. 2020, Issue 2, p30-32. 3p.
Autor:
Černý, Michal, Kalmárová, Kristýna, Martonová, Monika, Mazáčová, Pavlína, Škyřík, Petr, Štěpánek, Jan, Vokřál, Jan
Publikováno v:
Education Sciences; Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p40, 23p
Autor:
Michal Černý
Against the background of the ideas of selected phenomenologists (Martin Heidegger, Jan Patočka, Jan Sokol) and pragmatist philosophers (Marc Johnson, Georg Lakoff or Antonio Damasio), the monograph reflects the phenomenon of the philosophy of infor
Autor:
Michal Černý
The book systematically deals with the critical reflection of the European Digital Competence Framework for Citizens, which also includes a working translation. The framework puts into the broader phenomenological thought tradition and then gradually
Autor:
Michal Černý
The book offers a comprehensive and intertwined view of the key philosophical questions that appear in contemporary physics. It combines a historiographic approach to describing the development of individual phenomena with a deeper analysis of select