Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Monica Plesa"'
Autor:
Ming Lee, Estebes Hernandez, Rachel Brook, Edward Ha, Christina Harris, Monica Plesa, Daniel Kahn
Publikováno v:
MedEdPublish, Vol 7, Iss 3 (2018)
Introduction Medical educators need to demonstrate that their trainees meet expected competency levels when progressing through medical education. This study aimed to develop competency-based pass/fail cut-scores for a graduation required Objectiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34ecee764fd74c96a0425f6a567f6874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The 16th International Conference Interdisciplinarity in Engineering ISBN: 9783031223747
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f4fc51de52badad4701c500210f72232
https://doi.org/10.1007/978-3-031-22375-4_22
https://doi.org/10.1007/978-3-031-22375-4_22
Autor:
Daniel Kahn, Monica Plesa, Estebes Hernandez, Edward Ha, Ming Lee, Christina Harris, Rachel Brook
Publikováno v:
MedEdPublish, Vol 7, Iss 3 (2018)
This article was migrated. The article was marked as recommended. IntroductionMedical educators need to demonstrate that their trainees meet expected competency levels when progressing through medical education. This study aimed to develop competency