Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Molwantwa M"'
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Volume: 14, Issue: 2, Pages: 12-8, Published: MAR 2022
African Journal of Health Professions Education; Vol. 14 No. 1 (2022); 8-12
African Journal of Health Professions Education; Vol. 14 No. 1 (2022); 8-12
Background. The COVID-19 pandemic necessitated drastic changes to undergraduate medical training at the University of Botswana (UB). To save the academic year when campus was locked down, the Department of Medical Education conducted a needs assessme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6999a2a364a1830b3d450a71ec1f5477
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2078-51272022000200003&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2078-51272022000200003&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mogodi, M. S., Griffiths, D., Molwantwa, M. C., Kebaetse, M. B., Tarpley, M., Prozesky, D. R.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Mar2022, Vol. 14 Issue 1, p8-12, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.