Zobrazeno 1 - 10
of 548
pro vyhledávání: '"Moll, HA"'
Autor:
Rose, K, Bressan, S, Honeyford, K, Bognar, Z, Buonsenso, D, Da Dalt, L, De, T, Farrugia, R, Parri, N, Oostenbrink, R, Roland, D, Maconochie, I, Moll, HA, Titomanlio, L, Nijman, R
Objective: Understanding how paediatric emergency departments (PED) across Europe adapted their health care pathways in response to COVID-19 will help guide responses to ongoing waves of COVID-19 and potential future pandemics. This study aimed to ev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::8b746e83503ce2021f23f607d676e647
http://hdl.handle.net/10044/1/92575
http://hdl.handle.net/10044/1/92575
Autor:
Nijman, RG, Honeyford, K, Farrugia, R, Rose, K, Bognar, Z, Buonsenso, D, Da Dalt, L, De, T, Maconochie, IK, Parri, N, Roland, D, Alfven, T, Aupiais, C, Barrett, M, Basmaci, R, Borensztajn, D, Castanhinha, S, Vasilico, C, Durnin, S, Fitzpatrick, P, Fodor, L, Gomez, B, Greber-Platzer, S, Guedj, R, Hartshorn, S, Hey, F, Jankauskaite, L, Kohlfuerst, D, Kolnik, M, Lyttle, MD, Mação, P, Mascarenhas, MI, Messahel, S, Özkan, EA, Pučuka, Z, Reis, S, Rybak, A, Ryd Rinder, M, Teksam, O, Turan, C, Thors, VS, Velasco, R, Bressan, S, Moll, HA, Oostenbrink, R, Titomanlio, L, In association with the REPEM network (Research in European Pediatric Emergency Medicine) as part of the EPISODES study group
Publikováno v:
PLoS Medicine, 19(8):e1003974, 1-27. Public Library of Science
Background During the initial phase of the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) pandemic, reduced numbers of acutely ill or injured children presented to emergency departments (EDs). Concerns were raised about the potential for delayed and more severe
Autor:
Van Aerde, KJ, De Haan, L, Van Leur, M, Gerrits, GP, Schers, H, Moll, HA, Hagedoorn, NN, Herberg, JA, Levin, M, Rivero-Calle, I, De Jonge, MI, De Groot, R, Van der Flier, M, PERFORM Consortium
Publikováno v:
Pediatric Infectious Disease Journal, 40(3):003019, E100-E105. Lippincott Williams & Wilkins
e105
e100
Pediatric Infectious Disease Journal, 40, 3, pp. e100-e105
Pediatric Infectious Disease Journal, 40, e100-e105
e105
e100
Pediatric Infectious Disease Journal, 40, 3, pp. e100-e105
Pediatric Infectious Disease Journal, 40, e100-e105
Contains fulltext : 231542.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) BACKGROUND: Respiratory tract infections (RTIs) are common in children with febrile illness visiting the general practitioner (GP) or emergency department. We studied the managem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad133c1db0d22d159d98a7e29ee871b8
https://pure.eur.nl/en/publications/152336ec-285d-46c5-929d-b828185db73f
https://pure.eur.nl/en/publications/152336ec-285d-46c5-929d-b828185db73f
Publikováno v:
European Journal of Pediatrics. 159:399-411
UNLABELLED: This review discusses the current knowledge on treatment and prevention of respiratory syncytial virus (RSV) infections in children. Unfortunately, an effective therapy is not yet available. The efficacy of corticosteroids and bronchodila
Publikováno v:
Compendium Kindergeneeskunde: diagnostiek en behandeling, 211-217
STARTPAGE=211;ENDPAGE=217;TITLE=Compendium Kindergeneeskunde: diagnostiek en behandeling
STARTPAGE=211;ENDPAGE=217;TITLE=Compendium Kindergeneeskunde: diagnostiek en behandeling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7564deb000a915417ec725155ab0c28f
https://pure.eur.nl/en/publications/ec029a57-0186-428e-9436-0a3306ba96e1
https://pure.eur.nl/en/publications/ec029a57-0186-428e-9436-0a3306ba96e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.