Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Molis, Michelle R."'
Publikováno v:
In Hearing Research July 2023 434
Autor:
Molis, Michelle R.
Thesis (M.S.)--University of Wisconsin--Madison, 1992.
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 41-44).
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 41-44).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/32321938.html
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2022, Vol. 65 Issue 7, p2709-2719. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lelo de Larrea-Mancera, E. Sebastian, Stavropoulos, Trevor, Carrillo, Audrey Anna, Cheung, Sierra, He, Yue J., Eddins, David A., Molis, Michelle R., Gallun, Frederick J., Seitz, Aaron R.
Publikováno v:
Journal of the Acoustical Society of America; Aug2022, Vol. 152 Issue 2, p807-819, 13p
Autor:
de Larrea-Mancera, E. Sebastian Lelo, Philipp, Mark A., Stavropoulos, Trevor, Carrillo, Audrey Anna, Cheung, Sierra, Koerner, Tess K., Molis, Michelle R., Gallun, Frederick J., Seitz, Aaron R.
Publikováno v:
Journal of Cognitive Enhancement; Mar2022, Vol. 6 Issue 1, p47-66, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.