Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Moliner Tena, Miguel Ángel"'
Autor:
Moliner-Tena, Miguel Ángel, Hernández-Lobato, Lucio, Fandos-Roig, Juan Carlos, Solís-Radilla, María Magdalena
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2023, Vol. 10, Issue 2, pp. 662-681.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-09-2022-0214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Segarra-Moliner, José-Ramón1 (AUTHOR) jsegarra@uji.es, Moliner-Tena, Miguel-Ángel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Analytics. Jun2024, Vol. 12 Issue 2, p307-320. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moliner‐Tena, Miguel Ángel1 (AUTHOR) amoliner@uji.es, Monferrer‐Tirado, Diego1 (AUTHOR), Estrada‐Guillén, Marta1 (AUTHOR), Vidal‐Meliá, Lidia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Corporate Social Responsibility & Environmental Management. Jan2023, Vol. 30 Issue 1, p342-357. 16p. 4 Diagrams, 9 Charts.
The influence of social media in creating expectations. An empirical study for a tourist destination
Autor:
Narangajavana, Yeamduan, Callarisa Fiol, Luis José, Moliner Tena, Miguel Ángel, Rodríguez Artola, Rosa María, Sánchez García, Javier
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research July 2017 65:60-70
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2016 69(10):4694-4705
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monferrer Tirado, Diego1 dmonferr@uji.es, Moliner Tena, Miguel Ángel1 amoliner@uji.es, Estrada Guillén, Marta1 estrada@uji.es
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Spring2019, Vol. 27 Issue 2, p227-250. 24p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.