Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Molinari Alessandra"'
Autor:
Colpo, Andrea, Molinari, Alessandra, Boldrini, Paola, Živčak, Marek, Brestič, Marian, Demaria, Sara, Baldisserotto, Costanza, Pancaldi, Simonetta, Ferroni, Lorenzo
Publikováno v:
In Plant Science November 2023 336
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chieregato, Filippo, Molinari, Alessandra, Milani, Martina, Fendrich, Murilo, Orlandi, Michele, Miotello, Antonio
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 5 September 2022 648
Autor:
Drieu, Léa, Orecchioni, Paola, Capelli, Claudio, Meo, Antonino, Lundy, Jasmine, Sacco, Viva, Arcifa, Lucia, Molinari, Alessandra, Carver, Martin, Craig, Oliver E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Mar 01. 118(10), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27027462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Molinari Alessandra
Publikováno v:
Open Information Science, Vol 5, Iss 1, Pp 89-118 (2021)
The present paper addresses the issue of how interest-driven learning can enhance an attitude of student-generated inquiry in the learning process so to promote student participation in university research projects. The research question is how wonde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/425d2a30312841708b3446f32b47ead1
Autor:
Cristino, Vito, Longobucco, Gelsomina, Marchetti, Nicola, Caramori, Stefano, Bignozzi, Carlo Alberto, Martucci, Annalisa, Molinari, Alessandra, Boaretto, Rita, Stevanin, Claudia, Argazzi, Roberto, Dal Colle, Maurizio, Bertoncello, Renzo, Pasti, Luisa
Publikováno v:
In Catalysis Today 15 January 2020 340:302-310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 24-52 (2019)
This paper addresses the issue of how to enhance student participation in university governance. This issue is approached by taking into account the growing pressures of the European Commission’s modernization agenda on the educational policies of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c383b7306bb430190798d9b47fb610f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.