Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Molina, Citlali E."'
Autor:
Molina, Citlali E.1 (AUTHOR) cmolina@uttyler.edu, Ceballos, Peggy L.2 (AUTHOR), Lemberger-Truelove, Matthew E.2 (AUTHOR), Branch, Marianna L.3 (AUTHOR), Carbonneau, Kira J.4 (AUTHOR), Everett, Meagan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Counseling Outcome Research & Evaluation. Feb2024, Vol. 15 Issue 1, p51-68. 18p.
Autor:
Lindo, Natalya A.1 (AUTHOR) Natalya.Lindo@unt.edu, Molina, Citlali E.2 (AUTHOR), Li, Dan1 (AUTHOR), Line, Ahou1 (AUTHOR), Amundson, John1 (AUTHOR), Opondo, Harriet1 (AUTHOR), Werts, Rebecca1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Counseling. 2023, Vol. 9 Issue 3, p316-331. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Professional School Counseling; March 2023 Special Issue: Evidence-Based School Counseling Conference Proceedings (2022), Vol. 27 Issue 1a, p1-10, 10p
Autor:
Molina, Citlali E
The demands on teachers have been further amplified both personal and professional in response to the COVID-19 pandemic, the level of stress teachers face is unsustainable. Stress can have negative outcomes for the teacher student relationship. Incre
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1833495/
Publikováno v:
Professional School Counseling; Mar2022, Vol. 26 Issue 1A, p1-9, 9p
Autor:
Ceballos, Peggy L., Lemberger-Truelove, Matthew E., Molina, Citlali E., Laird, Amber, Carbonneau, Kira J.
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Counseling; 2021, Vol. 7 Issue 2, p72-86, 15p
Publikováno v:
Professional School Counseling; Apr2020 Special, Vol. 23 Issue 1_part_3, p1-8, 8p