Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Moldovan, Laura"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhao, Yunduo Charles, Zhang, Yingqi, Nasser, Arian, Hong, Tianbo, Wang, Zihao, Sun, Allan, Moldovan, Laura, Edwards, Leon S, Passam, Freda, Butcher, Ken S, Ang, Timothy, Ju, Lining Arnold
Publikováno v:
Aggregate; Dec2023, Vol. 4 Issue 6, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moldovan, Laura, Song, Caroline Haoran, Chen, Yiyao Catherine, Wang, Haoqing Jerry, Ju, Lining Arnold
Publikováno v:
Exploration; Aug2023, Vol. 3 Issue 4, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moldovan, Laura Monica
Publikováno v:
Moldovan, Laura Monica. "Skjemaet leses maskinelt" - hvorfor får man svar på noen ikke stilte spørsmål i en spørreundersøkelse . Masteroppgave, University of Oslo, 2010
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/16141
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/16141/1/MasteroppgavenxminxFerdigx11maixLauraM.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/16141/1/MasteroppgavenxminxFerdigx11maixLauraM.pdf
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 72 (2010)
Abstract Background Computer-based teaching (CBT) is a well-known educational device, but it has never been applied systematically to the teaching of a complex, rare, genetic disease, such as Hunter disease (MPS II). Aim To develop interactive teachi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5330caafa000459eacfec77ad00bb319
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 6, Iss 1, p 180 (2005)
Abstract Background Quantitative Polymerase Chain Reaction (qPCR) is a well-established method for quantifying levels of gene expression, but has not been routinely applied to the detection of constitutional copy number alterations of human genomic D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e55ee158b914e0fb6dcb76c3d7bb0a1