Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Mola, Francesco"'
The importance of the Word of Mouth is growing day by day in many topics. This phenomenon is evident in everyday life, e.g., the rise of influencers and social media managers. If more people positively debate specific products, then even more people
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/58208
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 5, pp. 773-793.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-06-2022-0186
During the recent Coronavirus disease 2019 (COVID-19) outbreak, the microblogging service Twitter has been widely used to share opinions and reactions to events. Italy was one of the first European countries to be severely affected by the outbreak an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.13871
In this paper, a new randomized response technique aimed at protecting respondents' privacy is proposed. It is designed for estimating the population total, or the population mean, of a quantitative characteristic. It provides a~high degree of protec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.09053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zammarchi, Gianpaolo1 (AUTHOR), Mola, Francesco1 (AUTHOR), Conversano, Claudio1 (AUTHOR) conversa@unica.it
Publikováno v:
Statistical Methods & Applications. Sep2023, Vol. 32 Issue 3, p1053-1056. 4p.
Autor:
Zammarchi, Gianpaolo1 (AUTHOR), Mola, Francesco1 (AUTHOR), Conversano, Claudio1 (AUTHOR) conversa@unica.it
Publikováno v:
Statistical Methods & Applications. Sep2023, Vol. 32 Issue 3, p1001-1022. 22p.
Publikováno v:
Advances in Data Analysis & Classification; Jun2024, Vol. 18 Issue 2, p325-361, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.