Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Mol, Suzanne"'
Autor:
Tellez, David, Balkenhol, Maschenka, Otte-Holler, Irene, van de Loo, Rob, Vogels, Rob, Bult, Peter, Wauters, Carla, Vreuls, Willem, Mol, Suzanne, Karssemeijer, Nico, Litjens, Geert, van der Laak, Jeroen, Ciompi, Francesco
Manual counting of mitotic tumor cells in tissue sections constitutes one of the strongest prognostic markers for breast cancer. This procedure, however, is time-consuming and error-prone. We developed a method to automatically detect mitotic figures
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1808.05896
Autor:
Balkenhol, Maschenka C.A., Vreuls, Willem, Wauters, Carla A.P., Mol, Suzanne J.J., van der Laak, Jeroen A.W.M., Bult, Peter
Publikováno v:
In Annals of Diagnostic Pathology June 2020 46
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2017 54:109-115
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Feb2022, Vol. 45 Issue 1, p1-19. 19p.
Autor:
Mol, Suzanne E., Neuman, Susan B.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2014 29(4):399-410
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2009 Jun 01. 79(2), 979-1007.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40469061
Publikováno v:
Parenting: Science & Practice. Oct-Dec2018, Vol. 18 Issue 4, p240-258. 19p.
Autor:
Espin, Christine A., Roxette M. Van Den Bosch, Liende, Marijke Van Der, Rippe, Ralph C. A., Beutick, Melissa, Langa, Athanasia, Mol, Suzanne E.
Supplemental material, sj-docx-1-ldx-10.1177_0022219421997103 for A Systematic Review of CBM Professional Development Materials: Are Teachers Receiving Sufficient Instruction in Data-Based Decision-Making? by Christine A. Espin, Roxette M. van den Bo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::317bceba5620afedf24b351b76096532
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.