Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Moilanen, S."'
Autor:
Moilanen, S. (Saku)
Tutkimuksessa tutkittiin sosiaalisen median markkinoinnin tuoton mittaamista. Pääasiallisena suorituskyvyn mittarina käytettiin ROI-työkalua. Aiemman tutkimustiedon perusteella tutkijoilla ei ollut yksimielisyyttä sosiaalisen median markkinoinni
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201705312221
Autor:
Moilanen, S. (Sinikka)
This thesis investigates how Finnish firms, as examples of Western firms, control and steer the operations of their subsidiaries in Russia and the Baltic countries and the role of accounting in the management control systems. The thesis consists of t
Externí odkaz:
http://urn.fi/urn:isbn:9789514288814
Tiivistelmä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää ohjaavien opettajien kertomuksia opiskelijoiden työssäoppimisen ohjaamisesta. Ohjaamista ja ohjaussuhteita ei ole tutkittu varhaiskasvatuksen kontekstissa niin paljoa kuin esimerkiksi l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::69bb6c19ecd590790c94b7506ad61654
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202005161797
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202005161797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This paper aims to interpret and compare managerial intentions for and employee perceptions of group-based incentive systems. Design/methodology/approach: The data comprise interviews with managers and employees in four Finnish firms with ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e822da122fc951e7f833e13faead8aba
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019112944869
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019112944869
It has been argued that companies face the challenge of being innovative while at the same time having to standardize and control organizational processes. While management control research has mostly focused on how control supports innovation, the p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::eab70849f37f2853ddd016138db28259
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019060418396
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019060418396
Purpose: The purpose of this paper is to concern the use of analytics as a calculative engine enabling coordination and control for the development process in a creative digital business environment. Design/methodology/approach: This research employs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::c2cd62e15cad4c7fbf9e824b5f65e6e1
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019092029219
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019092029219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.