Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Moilanen, Pentti"'
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2 165-186
Journal of Teacher Education and Educators
University of Jyväskylä
Journal of Teacher Education and Educators
University of Jyväskylä
In this article, we report a case study of our experiences of a curriculum reform process based on the principles of phenomenon-based learning in higher education in the context of Finnish teacher education. We explore how democracy and participation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::406e2c28228ae121e2c6f89c5177fce1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1039786
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1039786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahvonen, Anssi, Baudrier, Jérôme, Diogo, Hugo M C, Dunton, Arnau, Gordoa, Ana, Grati, Fabio, Hartill, Bruce, Hinriksson, Jan, Alvarado, David Jiménez, Kagervall, Anders, Kairyté, Lina, Kapiris, Kostas, Karlsson, Martin, Lafon, Jérôme, Laporta, Martin, Lejk, Adam M, Martinez, Roi, Mohamed, Esha, Moilanen, Pentti, Mugerza, Estanis, Olesen, Hans Jakob, Papadopoulos, Anastasios, Pita, Pablo, Ponte, Joao, Poviliūnas, Justas, Radford, Zachary, Radtke, Krzysztof, Rangel, Mafalda, Reis, Dália, Pla, Oscar Sagué, Skov, Christian, Strehlow, Harry Vincent, Sundelöf, Andreas, Townhill, Bryony, Turnbull, David, Ustups, Didzis, van der Hammen, Tessa, Veiga, Pedro, Venerus, Leonardo A., Verleye, Thomas, Vølstad, Jon Helge, Watson, Joseph, Weltersbach, Marc Simon
Publikováno v:
ICES Scientific Reports/Rapports scientifiques du CIEM (2618-1371) (ICES), 2020, Vol. 2, N. 1, P. 78pp.
Ahvonen, A, Baudrier, J, Diogo, H M C, Dunton, A, Gordoa, A, Grati, F, Hartill, B, Hinriksson, J, Alvarado, D J, Kagervall, A, Kairyté, L, Kapiris, K, Karlsson, M, Lafon, J, Laporta, M, Lejk, A M, Martinez, R, Mohamed, E, Moilanen, P, Mugerza, E, Olesen, H J, Papadopoulos, A, Pita, P, Ponte, J, Poviliūnas, J, Radford, Z, Radtke, K, Rangel, M, Reis, D, Pla, O S, Skov, C, Strehlow, H V, Sundelöf, A, Townhill, B, Turnbull, D, Ustups, D, van der Hammen, T, Veiga, P, Venerus, L A, Verleye, T, Vølstad, J H, Watson, J & Weltersbach, M S 2020, Working Group on Recreational Fisheries Surveys (WGRFS; outputs from 2019 meeting) . ICES Scientific Report, no. 1, vol. 2, International Council for the Exploration of the Sea (ICES) . https://doi.org/10.17895/ices.pub.5744
Ahvonen, A, Baudrier, J, Diogo, H M C, Dunton, A, Gordoa, A, Grati, F, Hartill, B, Hinriksson, J, Alvarado, D J, Kagervall, A, Kairyté, L, Kapiris, K, Karlsson, M, Lafon, J, Laporta, M, Lejk, A M, Martinez, R, Mohamed, E, Moilanen, P, Mugerza, E, Olesen, H J, Papadopoulos, A, Pita, P, Ponte, J, Poviliūnas, J, Radford, Z, Radtke, K, Rangel, M, Reis, D, Pla, O S, Skov, C, Strehlow, H V, Sundelöf, A, Townhill, B, Turnbull, D, Ustups, D, van der Hammen, T, Veiga, P, Venerus, L A, Verleye, T, Vølstad, J H, Watson, J & Weltersbach, M S 2020, Working Group on Recreational Fisheries Surveys (WGRFS; outputs from 2019 meeting) . ICES Scientific Report, no. 1, vol. 2, International Council for the Exploration of the Sea (ICES) . https://doi.org/10.17895/ices.pub.5744
The ICES Working Group on Recreational Fisheries Surveys (WGRFS) role is to summarise and quality assure recreational fishery data collected in European countries, and feed into the ICES advisory process on recreational fishing issues. In 2019, WGRFS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c75d62fa1072a55d48d8f61be3da28e5
https://archimer.ifremer.fr/doc/00605/71758/
https://archimer.ifremer.fr/doc/00605/71758/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moilanen, Pentti
Publikováno v:
Journal for the Theory of Social Behaviour. Dec2000, Vol. 30 Issue 4, p377. 14p.
Publikováno v:
Teaching Education; Sep2018, Vol. 29 Issue 3, p221-233, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.