Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Moharana, Tapas Ranjan"'
Autor:
Roy Bhattacharjee, Debashree, Kuanr, Abhisek, Malhotra, Neeru, Pradhan, Debasis, Moharana, Tapas Ranjan
Publikováno v:
International Marketing Review, 2023, Vol. 40, Issue 6, pp. 1480-1508.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-09-2022-0206
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2022, Vol. 51, Issue 3, pp. 386-406.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-04-2022-0115
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management March 2023 27
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2020, Vol. 10, Issue 4, pp. 1-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-01-2020-0018
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2019, Vol. 38, Issue 2, pp. 137-150.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-07-2018-0264
Autor:
Moharana, Tapas Ranjan1 (AUTHOR), Roy Bhattacharjee, Debashree2 (AUTHOR), Pradhan, Debasis2 (AUTHOR) debasis@xlri.ac.in, Kuanr, Abhisek3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Jun2023, Vol. 40 Issue 6, p1211-1236. 26p. 1 Diagram, 11 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning; 2024, Vol. 42 Issue 2, p262-283, 22p
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2017, Vol. 35, Issue 6, pp. 774-788.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-02-2017-0034