Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Mohangi K"'
Autor:
Mohangi K; Department of Psychology of Education, University of South Africa, Pretoria, South Africa.
Publikováno v:
School Psychology International [Sch Psychol Int] 2023 Apr; Vol. 44 (2), pp. 236-254. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 18.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asikhia, OA, Mohangi, K
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 13, No 1 (2015); 6547-6558
This study aimed at determining the use of problem-solving training in reducing mathematics anxiety among a group of senior secondary school students in Ogun State, Nigeria area. A 2 x 2 pre-test, post-test factorial design (treatment and gender) was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation; Vol 34, No 1 (2012); 123-136
This study explored Grade R teachers‟ understanding and implementation of early childhood physical development practices, based on the Revised National Curriculum Statement (RNCS). A case study, which entailed a focus group discussion, non-particip
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohangi K; a PhD, is an associate professor in the Department of Psychology of Education , University of South Africa , Pretoria , South Africa., Pretorius C; b Department of Educational Psychology , University of Pretoria , Pretoria , South Africa.
Publikováno v:
SAHARA J : journal of Social Aspects of HIV/AIDS Research Alliance [SAHARA J] 2017 Dec; Vol. 14 (1), pp. 153-161.