Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Mohangi, Kesh"'
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 32, Iss 2, Pp 47-65 (2016)
Pre-school literacy teaching in Early Childhood Education (ECD) inclusive classrooms is crucial in preparing learners for the transition to formal literacy teaching and learning. This article describes a collaborative exploratory research project bet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7467ac32aeb2488296617b8e463f57fc
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 32, Iss 1, Pp 71-87 (2016)
Early literacy teaching and learning in Grade R rural schools experience persistent challenges which compound the low literacy rates evidenced overall in South African schools. In this article we provide an overview of challenges that teachers in sel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6f8ec5b6dff499dbb549d7373a98e6a
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 32, Iss 1, Pp 102-122 (2016)
Due to concern about the literacy situation in South Africa (schools being near the bottom of the international systemic measures of performance in literacy), and the important role that literacy plays in China, the researchers of both countries emba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/994b79c21ea546bfb51d925f42f30472
Autor:
Ebersohn, Liesel1, Mohangi, Kesh1, Fresen, Jill1, Mampane, Ruth1, Olivier, Hermien1, Coetzee, Sonja1
Publikováno v:
Africa Education Review. Jun2010, Vol. 7 Issue 1, p180-198. 19p. 4 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies on Ethno-Medicine; June 2016, Vol. 10 Issue: 3 p361-374, 14p