Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mohan, Vijee"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tomato Fruits Show Wide Phenomic Diversity but Fruit Developmental Genes Show Low Genomic Diversity.
Autor:
Mohan, Vijee1, Gupta, Soni1, Thomas, Sherinmol1, Mickey, Hanjabam1, Charakana, Chaitanya1, Chauhan, Vineeta Singh1, Sharma, Kapil1, Kumar, Rakesh1, Tyagi, Kamal1, Sarma, Supriya1, Gupta, Suresh Kumar1, Kilambi, Himabindu Vasuki1, Nongmaithem, Sapana1, Kumari, Alka1, Gupta, Prateek1, Sreelakshmi, Yellamaraju1 syellamaraju@gmail.com, Sharma, Rameshwar1 rameshwar.sharma@gmail.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/14/2016, Vol. 11 Issue 4, p1-23. 23p.
Autor:
Mohan, Vijee1, Pandey, Arun1, Sreelakshmi, Yellamaraju1, Sharma, Rameshwar1 rameshwar.sharma@gmail.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/12/2016, Vol. 11 Issue 4, p1-22. 22p.
Autor:
Mohan Vijee, Thomas Sherinmol, Hanjabam Mickey, Chauhan Vineeta, Bodanapu Reddaiah, Gupta Soni, Sreelakshmi Yellamaraju, Sharma Sulabha, Srinivasan Rajeswari, Sharma Rameshwar
Publikováno v:
Plant Methods, Vol 6, Iss 1, p 3 (2010)
Abstract Background TILLING (Targeting Induced Local Lesions in Genomes) is a reverse genetics procedure for identifying point mutations in selected gene(s) amplified from a mutagenized population using high-throughput detection platforms such as sla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6886f3c03b5b4e3e97eb2e59a053daa3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.