Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Mohammed Peer"'
Autor:
Balkrishna V. Bhosale, Maitrayee Chaudhuri, Afonso Botelho, Renu Addlakha, Mohammed Peer, Revagouda B. Patil, Padma Velaskar, Vinod K. Jairath, Pushpesh Kumar, L. Thara Bhai, Kamala Ganesh, Yogesh Atal, Jasmeet Sandhu, Ritambhara Hebbar, Bikram Keshari Mishra, Nita Mathur, Kiran Mathews
Publikováno v:
Sociological Bulletin. 53:423-457
Autor:
S.M. Dahiwale, N. Sudhakar Rao, G.G. Wankhede, Pradip Kumar Bose, Rowena Robinson, Mohammed Peer, M.N. Karna, Rajesh Gill, P.M. Nair, Vineetha Menon, Kalyan Sankar Mandal, Jasmeet Sandhu, Paramjit S. Judge, Rahul Tripathi, Manish Kumar Thakur, Aparna Rayaprol, Ganesha Somayaji, Nilika Mehrotra, Deepthi S. Aradhya, Umesh Ch. Sahoo, Rajendra B. Patil, Carol Upadhya, P. Radhakrishnan, Yogesh Atal
Publikováno v:
Sociological Bulletin. 52:114-152
Autor:
Mercy Mpinganjira, Mohammed Peer
Publikováno v:
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT. 6
Customer satisfaction is an issue of special importance to any business wanting to be competitive in the market place. Ensuring this requires among other things a good understanding of what drives customer satisfaction as well as measuring how one is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.