Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Mohamadirizi, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kordi, M.1, Mohamadirizi, S.2 mohamadirizi@yahoo.com, Shakeri, M. T.3, ModarresGharavi, M.4, Salehi Fadardi, J.5
Publikováno v:
Toloo-e-behdasht. 2015, Vol. 13 Issue 5, p56-67. 12p.
Publikováno v:
International Journal of Pediatrics, Vol 3, Iss 4.2, Pp 853-859 (2015)
ResearcherID
ResearcherID
Introduction Teachers are one of the groups that in addition to teaching the students can have a role in control and identification of child abuse and violence in schools. Certainly, before doing any action and choose an approach to reduce misbehavio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Relationship between Eating Disorder Symptoms and Social Anxiety Disorder in Students in Isfahan
Publikováno v:
International Journal of Pediatrics, Vol 2, Iss 4.2, Pp 47-53 (2014)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Introduction: Eating Disorder Symptoms and social anxiety can be occurring in the same time. Also social anxiety is one of the important factors predicting Eating Disorder symptoms which vary among different cultures and countries. The aim of this st
Publikováno v:
حیات, Vol 18, Iss 5, Pp 1-11 (2013)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Background & Aim: Job stress can interfere with endocrine function and result in dysfunctional menstrual bleeding patterns. The aim of this study was to assess the relationship between job stress with menstrual bleeding pattern among midwives. Method
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.