Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Mohamad Nasri, Nurfaradilla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamad Nasri, Nurfaradilla
The concept of self-directed learning (SDL) has been extensively studied; however, the majority of studies have explored learners’ perspectives on SDL, with less attention paid to investigating SDL from educators’ perspectives. Surprisingly, whil
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.705411
Publikováno v:
Qualitative Research Journal, 2020, Vol. 21, Issue 1, pp. 15-28.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRJ-12-2019-0093
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 19(4):569-582
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946154
Autor:
Mohamad Nasri, Nurfaradilla1 nurfaradilla@ukm.edu.my, Nasri, Nurfarahin1, Abd Talib, Mohamad Asyraf1
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Feb2023, Vol. 60 Issue 1, p112-123. 12p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arab World English Journal; Dec2023, Vol. 14 Issue 4, p80-93, 14p
Publikováno v:
Children; Apr2023, Vol. 10 Issue 4, p732, 18p