Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Mohamad, Fitri Suraya"'
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science July 2024 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education February 2022 177
Publikováno v:
SAR Journal - Science and Research. 4(3):119-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=982250
Autor:
Mohamad, Fitri Suraya
This research explores narratives and artefacts that reflect personal conceptions and interpretations about Teacher knowledge and the integration of Constructivism, specifically in the teaching and learning of Educational Technology, in teacher educa
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.534789
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuan, Wee-Ling, Mohamad, Fitri Suraya
Publikováno v:
International Journal of Innovation and Learning; 2024, Vol. 35 Issue: 1 p1-37, 37p
Autor:
Mohamad Fitri Suraya, Loy Vi-vian
Publikováno v:
Journal of Cognitive Sciences and Human Development. 7:11-25
This qualitative study explored the experiences of university students watching Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR) videos towards psychological effects and mindfulness. ASMR experiences were shown to phenomenologically overlapped with mindfu
Publikováno v:
Journal of Cognitive Sciences and Human Development. 7:1-10
The study investigates how working memory affects students' control of attention. A quasi-experimental research is conducted individually on 52 undergraduates of a public university in Malaysia, enrolled in various full-time undergraduate programmes,
Autor:
Saleh, Abdulrazak Yahya, Goh Suk Chin, Othman, Mohd Kamal, Mohamad, Fitri Suraya, Chwen Jen Chen
Publikováno v:
International Journal on Advanced Science, Engineering & Information Technology; 2023, Vol. 13 Issue 1, p336-347, 12p