Zobrazeno 1 - 10
of 184
pro vyhledávání: '"Moed, H.F."'
Publikováno v:
Journal of Documentation, 1998, Vol. 54, Issue 4, pp. 387-419.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EUM0000000007175
Autor:
Costas, R., Zahedi, Z., Alperin, J.P., Catalano, G., Daraio, C., Gregori, M., Moed, H.F., Ruocco, G.
Publikováno v:
Web of Science
Proceedings of the International Conference on Scientometrics and Informetrics, 1195-1200. Belgium: Int. Soc. Scientometics & Informetrics ISSI, Katholieke Universiteit Leuven
ISSUE=Vol 1;STARTPAGE=1195;ENDPAGE=1200;TITLE=Proceedings of the International Conference on Scientometrics and Informetrics
Zohreh Zahedi
Proceedings of the International Conference on Scientometrics and Informetrics, 1195-1200. Belgium: Int. Soc. Scientometics & Informetrics ISSI, Katholieke Universiteit Leuven
ISSUE=Vol 1;STARTPAGE=1195;ENDPAGE=1200;TITLE=Proceedings of the International Conference on Scientometrics and Informetrics
Zohreh Zahedi
As bibliographic reference managers like Mendeley made their data openly available, it became possible to track where in the world research was being saved from. This data offered the opportunity to better understand how research circulates at a glob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5572e37bcce61de2c3c5feb81c4c59ea
https://hdl.handle.net/1887/87760
https://hdl.handle.net/1887/87760
Autor:
Wouters, P.F., Zahedi, Z., Costas Comesana, R., Glanzel, W., Moed, H.F., Schmoch, U., Thelwall, M.
Publikováno v:
Springer Handbook of Science and Technology Indicators. Springer
Springer Handbook of Science and Technology Indicators
Springer Handbook of Science and Technology Indicators
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c6c66b12940c388c445e05517e4e79f2
https://doi.org/10.1007/978-3-030-02511-3
https://doi.org/10.1007/978-3-030-02511-3
The assessment of the performance of Higher Education Institutions (HEIs) at the micro (institutional), meso (regional) and macro (country) level is an important and recurrent question in the higher education’s policy debate. However, the analysis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4970b4a2992b2736b45fef3f2e0cdc14
https://hdl.handle.net/1887/65361
https://hdl.handle.net/1887/65361
Autor:
Noyons, E.C.M., Moed, H.F.
Publikováno v:
Journal of the American Society for Information Science. Feb1999, Vol. 50 Issue 2, p115-131. 17p. 10 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
Moed, H.F., Van Leeuwen, Th. N.
Publikováno v:
Journal of the American Society for Information Science. Jul1995, Vol. 46 Issue 6, p461-467. 7p. 4 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.