Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Modzelewski, Helena"'
Autor:
Modzelewski, Helena
Publikováno v:
Areté. 26(2):315-333
The education of the emotions is a valuable tool not always taken into account in the development of the democratic, egalitarian background essential to empower citizens. Perhaps the difficulty lies in the fact that, firstly, it is necessary to probe
Autor:
Modzelewski, Helena *
Publikováno v:
In Latinoamérica. Revista de Estudios Latinoamericanos 2013 57:77-97
Autor:
MODZELEWSKI, HELENA1 helen_mod@hotmail.com
Publikováno v:
Andamios. ene-abr2016, Vol. 13 Issue 30, p83-110. 28p.
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Estudios Educativos. 2016, Vol. 46 Issue 1, p95-118. 24p.
Autor:
Modzelewski, Helena1
Publikováno v:
Areté: Revista de Filosofía. 2014, Vol. 26 Issue 2, p315-333. 19p.
Autor:
Modzelewski, Helena
Publikováno v:
Ideas y Valores, Volume: 66, Issue: 164, Pages: 181-201, Published: AUG 2017
RESUMEN El artículo propone definir la integridad moral a partir de la autorreflexión, la meta emoción y la identidad. Se parte de la autorreflexión de H. Frankfurt y se amplía su evaluación de los deseos mediante los conceptos de autorreflexi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::f447e0560c8591de1da33b1c5ac8ffb8
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-00622017000200181&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-00622017000200181&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Auyuanet, Adriana, Modzelewski, Helena, Loureiro, Silvia, Alessandrini, Daniel, Míguez, Marina
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Feb2018, Vol. 43 Issue 1, p55-64, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Modzelewski, Helena
Publikováno v:
Economics, Aid & Education; 2013, p143-155, 13p