Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"Modified Grounded Theory Approach"'
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change November 2024 208
Publikováno v:
Asian Journal of Sport and Exercise Psychology, Vol 2, Iss 3, Pp 165-174 (2022)
The purpose of this research was to understand and clarify the process of inter-individual Kotsu acquisition. Kotsu is essentially a trick to learn skills in Japanese, and how individuals gain it is important. One participant who had experienced the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3e5a7321c9e4416947ba97e3a86b1ba
Autor:
Kiyohito Terada, Yushi Inoue, Takuji Nishida, Daisuke Mishiro, Mitsuhiko Yamano, Tomoo Aoyagi, Yuji Tadokoro
Publikováno v:
Epilepsia Open, Vol 5, Iss 2, Pp 220-229 (2020)
Abstract Objective The importance of school teachers’ knowledge of and attitudes toward epilepsy and the communication between educational and medical systems is widely appreciated, but exploration of these factors in Japan has been extremely limit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb51c12f3d1f4aaf82f95841ee52de62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nishio, Misato
Publikováno v:
明星大学発達支援研究センター紀要 : MISSION. (8):59-71
Publikováno v:
東京福祉大学・大学院紀要 = Bulletin of the Tokyo University and Graduate School of Social Welfare. 13(1-2):17-28
Publikováno v:
東京家政大学研究紀要 1 人文社会科学. 63:49-58
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rina, TAJIMA, Chizuko, Matsui
Publikováno v:
上越教育大学研究紀要 = Bulletin of Joetsu University of Education. 41(2):329-338
Publikováno v:
大阪総合保育大学紀要 = Osaka University of Comprehensive Children Education. 16:25-32
本研究では、アドベンチャーカウンセリングのファシリテーターを対象に、そのファシリテーションのプロセスについて調査・分析すること、またその分析を通して、保育者養成校にお