Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Modern learning environment"'
Autor:
Kujawa-Holbrook, Sheryl A.1
Publikováno v:
Teaching Theology & Religion. Jul2013 Supplement, Vol. 16, pe36-e37. 2p.
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 32, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b44f12f7d9ce4bc1b7c093827281cae8
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Submitted by Lurdes Grilo (lurdesgrilo@ipcb.pt) on 2020-07-22T10:50:40Z No. of bitstreams: 1 TREND2020_Paper No. T1.1-17_A.pdf: 767661 bytes, checksum: 7a72408019b5f9f87c7db921afd61a9f (MD5) Approved for entry into archive by Lurdes Grilo (lurdesgril
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a14d002642ee2e84ec8cc3f913b324cb
Autor:
Abdul Ghafar Don, Kamarul Azmi Jasmi, Roslee Ahmad, Andino Maseleno, Kamarul Shukri Mat Teh, Miftachul Huda, Bushrah Basiron, Mohd. Ismail Mustari, Badlihisham Mohd Nasir
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 13, Iss 05, Pp 71-85 (2018)
as an attempt to understand modern learning environment (MLE) to support learning in big data era, its exploration where the students are engaged to access online resources using their mobile devices, laptop and other digital devices needs to underst
Autor:
Kamarul Azmi Jasmi, Nasrul Hisyam Nor Muhamad, Roslee Ahmad, Andino Maseleno, Miftachul Huda, Maragustam Siregar, Pardimin Atmotiyoso
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 13, Iss 01, Pp 23-36 (2018)
Digital devices like tablets, smart phones, and laptop have become increasingly raised and utilised in higher education. As a result, current trends on ICT (information and communication technology) used in education begin widely with focusing on tea
Autor:
Bek Gabites, Peter Verstappen, Julie McIntosh, Scott Mackenzie, Ann R. J. Briggs, Josh Shelley
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 32, Iss 1 (2017)
Our teacher leadership story comes from two schools collaborating on a New Zealand Teacher Led Innovation Fund (TLIF) project exploring the effect of student-led learning practices on literacy achievement within modern learning environments (MLEs). O
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.