Zobrazeno 1 - 10
of 728
pro vyhledávání: '"Model of educational reconstruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcia da Silva, Michelle1 michellegs@servidor.uepb.edu.br, Smania-Marques, Roberta1 robertasm@servidor.uepb.edu.br, Sivini Ferreira, Helaine2
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências. abr2022, Vol. 27 Issue 1, p173-190. 18p.
Publikováno v:
EduChemia, Vol 5, Iss 2, Pp 101-110 (2020)
The problem in this research is that students are more familiar with the application of metallic bonding than its concept. This is because the characteristics of the concept are abstract concepts with real context. It makes students more interested i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03899d2f9a2b484ba38c3bd43798ce2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 2, Pp 193-203 (2018)
Solid state chemistry (SSC) concept is abstract yet makes it difficult for students. Considering students’ and scientist conception in designing a learning sequence, it is important to make scientific knowledge to be comprehensible for students. Mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a8ef2c343f3490fbfb4c94fe24add76
Autor:
Garcia da Silva, Michelle1 michellegs@uepb.edu.br, Ferreira, Helaine Sivini2 hsivini@terra.com.br
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências. abr2020, Vol. 25 Issue 1, p262-281. 20p.
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências, Vol 25, Iss 1, Pp 262-281 (2020)
In this paper, the Model of Educational Reconstruction (MER) was presented as a theoretical and methodological framework for the design of science teaching and learning environments. For this, it was necessary to explain the role of great theories, i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2255d125352b441dafe58f915adaa77d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.