Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Model of accompaniment"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino Superior, Vol 2, Iss 2, Pp 5-14 (2016)
This paper is framed in a triennial project in the area of Information and Communication Technologies (ICT) in Mathematics Education. We constituted part of a group of university teachers who engaged in a kind of training teachers in service. In part
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9db08969743d4970af18f467bfa9b609
Autor:
Pablo Carranza, Natalia Sgreccia
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino Superior, Vol 2, Iss 2, Pp 5-14 (2016)
RID-UNRN (UNRN)
Universidad Nacional de Río Negro
instacron:UNRN
RID-UNRN (UNRN)
Universidad Nacional de Río Negro
instacron:UNRN
Fil: Carranza, Pablo Fabián. Universidad Nacional de Río Negro. Río Negro, Argentina. Fil: Sgreccia, Natalia. Universidad Nacional de Rosario. Santa Fe, Argentina. This paper is framed in a triennial Project in the area of Information and Communic
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.